У червні 2017 року Ощадбанк запустив нову програму – «Онлайн депозити 24/7». За допомогою мобільного додатка тепер можна відкривати депозити дистанційно, не відвідуючи банківське відділення та не оформлюючи паперові договори. Для просування цієї програми було проведено велику рекламну кампанію, в якій були задіяні всі основні медіа-канали.

Мета:

Швидка побудова знання про новий продукт банку «онлайн депозити 24/7».

Рішення:

  • підібрано спліт медіаканалів out-of-home у містах-мільйонниках, які дозволяють побудувати швидке охоплення: метро, зовнішня реклама, брендування транспорту.
  • медіа-канали, таргетовані на ЦА: аеропорти, WI-FI в аеропортах та мережах ресторанів.
  • 49 конструкцій у Київському та Харківському метрополітенах, 14 брендованих зупинок, 10 одиниць брендованого транспорту, 320 екранів у поїздах Intercity.